søndag, februar 01, 2009

Tauing :)

Vi hadde regnet med en litt slitsom tur på Verket med løping etter Timo, men så dukket plutselig muligheten for barnevakt, fatter og Kari tok seg en tur innom og passet Timo mens vi dro på trening :)

På Verket møtte vi Marius the Comback kid, og kjørte igang med noen lette tauruter. Testet også noe hardere, deilig å kjenne at man har litt å gå på og klarer å hvile litt underveis. En fin og veldig effektiv økt mens Timo hadde en god lekeøkt hjemme :) Finger'n er bedre og bedre, det blir spennende å teste den litt etterhvert. Men tror det er lurt å vente en liten stund til før jeg drar på med den.

Hjemme ble det middag, håndball finale (viva la France), en runde med strikk øvelser og litt ryggstrekking.

I morra er det ultralyd, kanskje vi får se hva den nye kid'n blir :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

(Et spørsmål fra oss som følger med litt på rutene på Verket...) Hvilke ruter henger du på for tiden? Hva trener du pump på og hva var de litt hardere du jobbet med?

~ Vegard ~ sa...

Jeg er ikke noe pump dyr, men jeg har trent pump på 6-ere og 6 pluss'ere. Det var ikke noe jeg jobbet på, men en litt hardere rute enn 6'rne som jeg vanligvis henger på. En fin gul 7min som er til høyre for midt søyla. Jeg henger ikke på ruter, da kan jeg like gjerne buldre :) Mange fine lette ruter på Verket, selv for meg som ikke helt har fulgt med på rutene der..

Anonym sa...

"Sexy boots"?

~ Vegard ~ sa...

Er det et rutenavn? isåfall så husker jeg ikke det, en fin rute som er lett å lese fra bunn av :)