mandag, februar 16, 2009

En god ta i økt!

Hadde en fin buldre økt etter jobb idag, litt kjipt å ikke få spist skikkelig før trening men økta var god. Nå har jeg begynt å ta i litt, kjenner at jeg tar i litt for mye, har litt "parkinsons".. Skjelver nesten på hvert move. Mulig jeg var litt dehydrert. Merker at det er lenge siden jeg har tatt i, nå er det bare å ta i til det piper i øre :) giRa!!

På lørdag ble Marius gift, en av mine aller supreste kompis, et fantastisk vinterbryllup på Geilo. GRATTIS kompis :)

Før bryllupet fikk vi oss en skikkelig fin skitur, norsk vinter er helt utrolig herlig! Ti minus, blå himmel og knitre snø :)







Fantastisk stil!



I morra blir det en skitur med en sterk Bleausard!! Det blir hyggelig :)

12 kommentarer:

Anonym sa...

hva gjør montchausse i oslo (foruten å gå på ski)?

Øyvind sa...

spiser pinnekjøtt!

~ Vegard ~ sa...

Jepp forhåpentligvis hvis jeg får tak i nå :) Må sjekke butikkene for pinnekjøtt gitt!

Françoise & Jo vill veldig gjerne komme til Oslo for å gå på ski etter at jeg hadde fortalt dem hvor fint det var i vår lille landsby :)

Anonym sa...

Du ser ganske tynn ut til å veie 95kg. Underbygger min teori om at du er usedvanlig tjukk i huet.

Anonym sa...

Ryktene sier at han Mikko eller Mikki karen visstnok er superdeffa for tiden.Vet du noe om hvilket program han følger?

G

~ Vegard ~ sa...

Han drikker kun brokkoli avkok slik som langemann Erik gjør!! De blir nok lette og fine i kroppen av det, men tror de begge har store problemer med diaré :)

Anonym sa...

det er bivirkninger på alt. Det viktigste er at jeg er lett og deilig i kroppen.

Anonym sa...

Seriøst, brokkoliavkok? Hva med proteiner?

G

Anonym sa...

I`m not a saint,and I`m not a sinner,everything`s cool as long as I`m getting thinner.

(quote camilla)

~ Vegard ~ sa...

ha ha ha!!
Bra Mikke :)

Jokkesen sa...

Hoho! Techno... du kan få sagt det!

Blir nok hyggelig der nede i nr 102 til påske :-D

~ Vegard ~ sa...

Kjedelig for Pål å sitte alene i Gitén mens de andre er hos oss å spiser middag! Men da kan han jo gjøre nytte for seg å passe alle unga!