lørdag, februar 21, 2009

Tau økt med Erik!!!

Idag hadde Erik en hel familie å ta hånd om, han klatra tau med Kristin, Timo og meg :) En skikklig digg økt, kjører på med nye ruter, hardere enn jeg har testet før. Det skal jobbes med max pumpen! Bra å se at en så stor kar som Erik er så god på tau klatring, det er inspirerende! Jeg gikk ganske bra på, jeg har en tendens til å sette meg i sela hvis det er litt kinkig, men idag gikk jeg på (ihvertfall mere enn ellers) til jeg falt.

Gleder meg sykt til Bleau nå.. Har lyst til å ta på stein, ikke plast!

Er fortsatt ikke helt i hundre sykdomsmessig, termostaten går til værs med en gang.. Men det har hjulpet litt med to hviledager :) Jeg har veldig store vanskeligheter å klare å gjennomføre hviledager..

5 kommentarer:

Anonym sa...

jeg må skuffe folk som sitter klistra til pcèn hver bidige dag og tror det er isfront.Er nå vitne til at techno og vegard klatrer side ved side,småprater mellom slagene, ser jævlig hyggelig ut, men nå er ikke jeg den beste til å oppfatte hva som skjer under overflaten.Evensen ser forresten sterkest ut.

Anonym sa...

Fy faen, så Evensen sterkest ut? God bedring, Erik! Are you for real?

Anonym sa...

Registrerer at du ikke gjorde deg fortjent til utropstegn etter overskriften. Charlie og Trener'n derimot! Hva gjorde du feil?

~ Vegard ~ sa...

Kan du ikke telle Tech? Ser da tre utropstegn her :)

Anonym sa...

okei, okei,okei det beste nå er vel å roe ned og ikke yppe før denne fontturen. Dere var sterke begge to,gratulerer ! ! !