torsdag, februar 12, 2009

Enda en dårlig buldre økt

Tenkte egentlig å gå lett idag også, men så hang jeg meg på Morten, Rolf og en engelskmann.. Det angra fort på, super svak idag igjen!! Nei nå må jeg begynne å ta i skikkelig, trigge kroppen til å gi alt og ikke falle av før noe ryker eller at jeg rett og slett ikke orker. Ble litt deppa av denna økta, men det er bare å kjøre på :) I hælja blir det Marius sitt bryllup, det blir super hyggelig! Så kommer Jo & Françoise fra Fontainebleau til Oslo, så da blir det endel skigåing neste uke. Det skal bli hyggelig å se de igjen. Ellers så virker det som om Techno kun har det i kjeften om dagen, han er jo varm og øm om hjerterøttene :) Litt skuffende at den legendarisk sleivkjefta karen er snill på bunnen ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Er det liksom nå jeg har blitt blaut? Kålhue. Rævva mi ler av deg!

Denne økta her er jo nok et eksempel på at du er helt på bærtur, dessuten at det ikke er hold i opplegget ditt. Det er rett og slett ikke noe opplegg, bare svada hel greia. At Villesen liksom trener etter samme opplegg sier det meste om din virkelighetsoppfatning.

Bikkje!

~ Vegard ~ sa...

hahaha!
Du er avslørt som en blaut fis Pål!! Sorry, ingen kommer noen gang til å tro på dine sure oppstøt igjen. Du er en tøffel!!

Hjelper ikke det der! ;) hahaha

Anonym sa...

blaut, kålhue, rævva, bærtur, svada og ikke minst bikkje...michele vi må jo lage dokumentar i font "fred og forsoning"

~ Vegard ~ sa...

Det er jo ikke noe vits å forsone seg med Dalai Lama, alle er forsont med ham? Techno er bare en Dalai Lama med sur maske!