torsdag, februar 05, 2009

Rett etter jobb tau økt

Idag ble det en tau økt med Charlie & sjokoladefabrikken, Timo og Kristin. En utrolig slapp økt, siden jeg var hos kiropraktoren idag så var jeg super slapp. Henrik, min kiropraktor, har en plan om å gjøre meg frisk, ikke slik som andre kiropraktorer som driver brannslukning. Vi hviler oss til mykere rygg :) Jeg var sikker på at jeg hadde slått ny rekord med 1mnd uten behandling, men det viste seg å være neste 2mnd'er. Uansett, etter 1 1/2time med pusteteknikk og avslappingsfokus (pluss litt knekking) så ble jeg utrolig slapp... zzzzzzzzzzz.. Men jeg fikk da en økt og får være fornøyd med det :)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Når skal du få lagt inn litt yoga i programmet ditt da? Det ville nok gjort underverker for både det ene og det andre i en gammel stiv kropp ;-)

~ Vegard ~ sa...

Ja jeg burde jo det, men fikk vondt i ryggen av dynamisk yoga også.. Gikk på det i ett år! Så jeg har litt vegring :)

Anonym sa...

Faen'erre du driver me'a? Trener hver bidige dag med totalt uinteressante og unyttige øvelser, blir jo helt trøtt av å lese om de greiene dine! Du må jo bli minst like trøtt og uinspirert sjøl? Hva er vitsen med å trene samme dag som du knekker opp ryggen, når du i tillegg har trent 5 ganger samme uke? Du ber jo om bråk!

~ Vegard ~ sa...

Trener jeg for deg eller meg selv mr Grinebiter? Får du ikke trent for tida eller har du bare PMS konstant? Vitsen er at jeg liker å trene!

Det er du som ber om bråk!!

Anonym sa...

Rar han der techno...bare klager over alt, men leser bloggen likevel.

Dynamisk yoga høres litt heftig ut. Du må begynne hos en skikkelig indisk "dada" (munk)! Kan anbefale han her: http://www.nordiskyogaskole.no/
Da lærer du mye mer enn bare bøy og tøy også ;-)

~ Vegard ~ sa...

Ingen dum idé, det er kun tida som ikke strekker til :)

Anonym sa...

Tida som ikke strekker til? Hallo? Kutt ut 2 av de kjedsommelige traversøktene dine, og du har masser av tid. De øktene du kjører er hverken fugl eller fisk. Inrøm det!

Hilsen en som er jævla bitter.

~ Vegard ~ sa...

De er da ikke kjedsommelige.. Det har jeg aldri klagd på det? De øktene er utrolig effektive, 2 X 25 min, dvs at jeg er ferdig iløpet av en times tid. Har du litt tilpasningsproblemer techno? Det finnes ett medisinsk apparat som kan fange deg opp ;) Skal ikke ha fugl eller fisk, det fikser jeg heller på kjøkkenet!

Jokkesen sa...

Jeg tror Pål er så engasjert fordi han kjenner seg igjen i rollen som svak men ambisiøs klatrer. Tida på NTH da han enda ikke hadde bestemt seg for om han skulle satse på klatring eller band - gutter eller jenter. Dessuten er'n nok litt bitter fordi denne bloggen har flere hits enn Steepstone om dagen.

Husk at Pål en gang var der du er nå, Vegard. Men, han gikk i tenkeboksen og fant ut av alt sammen, både det der med gutter og jenter, og det der med trening. Han gikk fra å være en litt skummel, feit og skalla androgyn sjuerklatrer, til å bli klatrenorges Gudfar, med en finger med overalt hvor noe skjedde, harde bestigninger, og en hårmanke hvis make kun fantes i dyreverdenen.

Hadde jeg vært deg ville jeg lyttet litt bedre til hva han har å si.

~ Vegard ~ sa...

Jeg skulle gjerne lyttet, men han gnåler som ei gammal knirkete bestemor! :)

Kom med noe konstruktivt da techno mann! Jeg kan godt linke til Steepstone slik at det blir flere hits der ;)