tirsdag, februar 24, 2009

Gekko økt!

Idag dro Charles og jeg en tur på Gekko for å buldre, ingen mennesker!! Fantastisk digg! Men det var glo varmt det!! Uvant buldring, men jeg syns det er veldig bra der :) Varmet lenge opp før vi heiv oss på noen små harde gule og røde. Gøy å ta i selvom kroppen ikke helt responderer på det enda, men det kommer seg. Det viktigste er at jeg skal 9 uker til Fontainebleau i år også!! En skikkelig god buldreøkt!

Før det så skal vi bli sterke og foreldre til en gutt til :) Så det skjer jo litt!

På torsdag skal jeg til knekker'n igjen, gleder meg siden ryggen er stiv både her og der.

Godt å kjenne at finger'n begynner å bli god nok til litt fingertrening, må bare åasse på å holde igjen slik at jeg ikke ryker på en smell nå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Et liv blant utropstegn og smiletegn. Synger du i kor også?

På Vulkan var det hverken folk eller varmt!!! :-) :-D giRa, ass!!!!

~ Vegard ~ sa...

Sånn er det å ha humøret iorden vøtt, da er det ikke smilet langt unna! :) :) :) !