onsdag, februar 18, 2009

Tau økt med Charlie!

Idag burde jeg vel seriøst ikke trent, men siden jeg er en treningsnarkoman og ikke klarer meg uten så ble det en tau økt med Charles. Etter de to første rundene på noe "lette" greier som jeg tilogmed klarte å skli av på så var min innabords tempratur måler ved kokepunktet. Jeg har hangla litt for lenge nå, små sjuk.. Men idag var det tungt gitt, litt for mye temp svingninger, men etter en liten pause så ble det litt bedre :) Vi gikk på litt hardere, noe som var gøy :) Nå skal jeg kjøre en gang i uka med "ta i på tau" trening. Max pumpe! Og ellers ta i på hvert flytt på buldringa!

Det var en god økt, men i det store og det hele burde jeg liggi under dyna..

Igår var vi (Jan-Frederik, Villesen og jeg) forresten på skitur med Jo & Françoise fra Frognerseteren og mot Ullevålseter. Fantastisk føre, men vi snudde en km før siden Françoise fikk litt noia for alle oppover bakkene tilbake igjen :) En super fin tur hvor vi kjørte spurt etapper opp alle bakkene på hjemturen.. Skitt så slitsomt mot de to duracel gutta! Fin skitur!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Ho-ho-ho, dagens underholdning å tenke på at dere snudde før Ullevålssetra fra Frognersetra. Fyttihelvete, for en tur ass! giRa!

Jokkesen sa...

Hoho! DævEn!

Anonym sa...

Hohohoho

Anonym sa...

hva med å bruke litt tid på steepstone a` techno? der hare jo ikke skjedd no på flere år!!

Anonym sa...

Techno har issues!
Fra wikipedia:
"Some forms of flaming can be attributed to deeper social or psychological weaknesses, probably from lack of exposure to a broader spectrum of disciplines that result in self-control issues"
Høres det kjent ut?

~ Vegard ~ sa...

Bedre å snu enn å la noen gå alene tilbake, ikke veldig gentlemann aktig.. Men det kjenner vel ikke du noe til mr ;) Det var en skikkelig hårete tur!! Monsen hadde likt seg!!

Jokkesen sa...

kp:

From Wikipedia:
Middelaldrende menn med ergometersykkel i stua og detaljert treningsprogram lagt ut på nett har i 9 av 10 tilfeller aldri hatt sex.

KP sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Blir mer og mer imponert over wikipedia...kan jo finne svar på nesten alt :-)

Anonym sa...

Techno, du fremstår jo som en skikkelig smarting om dagen...

Anonym sa...

Jeg vil vel ikke si smarting, men kanskje en smart-arse, eller en smart R.A.S.S.

G

Anonym sa...

hele denne kommentartråden fremstår jo som kjempesmart...

~ Vegard ~ sa...

Jepp, heia gutta boys! Slike smarte gutter vil Norge ha!