mandag, august 04, 2008

Jobb sykling igjen :)

Da var det på tide med jobb igjen, mandag morgen. 18 grader og super digg sykkel vær. Persa med 1:30 min (42:30 min), ikke verst etter et sykkelritt i hælj. Fant faktisk ut at jeg sykla 3 min raskere under grenserittet i år enn i fjor, trodde jeg var 2 min seinere :) En fin overraskelse når jeg følte at jeg tok det piano!

En forferdelig tung tur hjem fra jobb idag, var helt vilt med motvind.. Har ikke opplevd så syk vind på jobb syklinga før, får håpe det ikke gjentar seg. Kjedelig å sykle super sakte men enda bli sur i låra!

Dro på Verket etter middagen til Timo, trente med Rolf, Trond og Sterke Erik! Vi lagde sykt mange problemer som vi gikk uten pauser.. Skulle kjøre sirkel idag, men det var altfor mange mennesker der, så da fikk vi kjøre max pump på annen måte :) Veldig bra økt! Erik flasher alt!! Sykt sterk :)

Mage, korsrygg og strikk hjemme!

Ingen kommentarer: