fredag, august 15, 2008

1. pappa perm dag :)

Idag var det første pappa perm dagen, det ble faktisk 25min lengre soving enn ellers :) Opp med Timo kl 0610 for litt melke drikking og grøt spising. Etter det har det blitt mye OL titting idag og masse gåturer med Junior. Tror faktisk vi får barnehage plass! Det hadde isåfall vært villt bra!!

Trenings fri idag, har kun kjørt litt mage, korsrygg og strikk. Dette etter formodning av massös Lisen :)

Har startet med kulde / varme behandlig av skulder'n, 30 sek iskaldt vann deretter 30 sek så varmt vann jeg klarer. Gjør dette en 3-4 ganger, for å få igang blodsirkulasjonen. Nå gjør jeg ALT for en frisk skulder! Hvis det er noen forslag dere ute på verdensveven er det bare å legge inn en kommentar :)


(gleder meg til buldring imorra.....)

4 kommentarer:

Øyvind sa...

http://onlineclimbingcoach.blogspot.com/

Litt og lese på. Se spesielt videoen om cooltreatment, litt anderledes prinsipp enn varme kulde-veldig interessant.

Øyvind sa...

http://onlineclimbingcoach.blogspot.com/

Litt og lese på. Se spesielt videoen om cooltreatment, litt anderledes prinsipp enn varme kulde-veldig interessant.

æ sa...

hva med å stå med 90 graders bøy i hofteledd og la armene henge rett ned, så tegner du en sirkel sakte, sakte med armen med den vonde skulder - hvis du ikke forstår instruksjonen snakk med Helle :)

God bedring!

~ Vegard ~ sa...

Det ser veldig bra ut, så det var en som hadde testa med en skulder. Får teste det jeg også, får meg litt is og en stor pose :) Egentlig ganske likt prinsipp som Kulde /varme er det ikke?

Hehe! Jeg så Helle demonstrere treininga si hos oss! Ser veldig bra ut i forhold til rotasjonen.

Nå er det perm, skal bli super sterk :)