mandag, august 11, 2008

3 arbeidsdager igjen..

Nå er det bare 3 arbeidsdager igjen til jeg skal i 9 ukers pappaperm :) Skal bli morsomt å være sammen med Timo så masse! Idag var det Oslo-Billingstad og retur igjen som stod på menyen. Gikk veldig fort som vanlig på mandager. Jeg fikk ett tryn på vei tilbake, et sted som har vært åpent var plutselig blitt steng av noen teite entrepenører.. Akkurat der hadde de lagt en slik jernplate som var glatt som isen etter regnværet, da gikk det som det gikk! Rett på ræva :)

Kom hjem til middag, Kristin er super snill!! Rett til mat!! Heldig!

Deretter en liten gåtur med Junior og Timo, deretter mage, korsrygg og strikk øvelser.

Dessverre så hadde ikke Yngve tid før neste uke ang. skulder´n, men da er vi i Kjuge.. Så da ble det om 2 1/2 uke istede. Får satse på at skulder´n er frisk til da og at jeg slipper stikke innom ham :)

Nå skal vi se Batman!!

4 kommentarer:

æ sa...

Har du barnesete på sykkelen?

~ Vegard ~ sa...

Nei, han er litt liten for barnesete enda :) Må få oss en slik henger !

Øyvind sa...

Fikk du skrudd flere fine buldere coach kan teste el? Snart har du fri din heldige jæ@%l.... ;)

~ Vegard ~ sa...

hehe :)
Jeg lagde en litt fin og teknisk rød til trener'n :) Jeg tilegna deg og Pablo en svart hver! Bare 2 arbeidsdager igjen coach :)