lørdag, august 02, 2008

Da var Grenserittet over for denna gang :)

Idag har jeg vært i Strømstad for å sykle tilbake til Halden, Grenserittet har sitt 10'ende år og er en Jubilant. Det var regn og skikkelig gjørmete, så ut som busemannen når jeg kom i mål. Siden jeg ikke har syklet lengre enn 26 km på det lengste i år, ble det en rolig gjennomkjøring. Syklet faktisk nesten like bra som ifjor når jeg følte meg i form :) Rettelse: 3t22min (ikke 2t22min som jeg bare kan drømme om...), helt grei tid,ikke fort når du sammemligner med proffene, men alikevell. Jeg er fornøyd, fikk 8 mil i beina før Birken.

Gjørma føltes ut som om den skulle suge deg ned under jorda, heldivis gjorden den ikke det å jeg fikk fullføre til mål.



Litt usikker på om det blir noe mage, korsrygg og strikk idag. Ble litt satt ut av den lange sykkelturen :) Får tenke på det..

2 kommentarer:

Anonym sa...

2t og 22 min? Vant du? ;)

~ Vegard ~ sa...

haha... rettet nå... 3t22 min ;)