fredag, august 22, 2008

Fuktig i Kjuge

Vi våknet opp til fint og deilig vær, men regnbygene hadde gjort sitt inntog i nattens mulm og mørke så det var veldig fuktig i skogen. Dessverre så uteble den fine vinden som var her igår og tørket opp takene også. Men vi startet ihvertfall med friskt mot og mange fine oppvarmings buldre.

Etter hvert så turte jeg å driste meg bort til Matador steinen og nevnte bulder. Her hadde jeg noen fine forsøk, men ble litt nervøs for venstre skulder'n da man må ut med en lang venstre arm fra ei bøtte. Så da testa jeg høyre varianten istede, Ferdinand, en super fin bulder. Men jeg trenger nok litt bedre forhold for å gå den, det startet å regne mens jeg holdt på. Kristin klarte imidlertid å forevige noen sekunder når jeg nesten hang på sloperen like før toppen.



Prøver å temme oksen Ferdinand

Her er Kristin i kjent stil oppover noen fine sva buldre.

Idag hadde jeg lyst til å bytte navn på prosjektet, til svak mann & 6C istede. Utrolig sår hud og ingen buldre i lomma. I morra skal det regne vilt, så da stikker vi hjem en dag tidligere. Så får vi heller komme tilbake når vi er super sterke, for her er det masse fint jeg har lyst til å gå.

Caspersen's arete var dessverre våt.. Skitt! Mektig bulder!

Nå er det bare å trene mere, få opp psyken og troen på å gå buldre. Mangler troen, tar ikke i skikkelig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oksen Ferdinand ser dritfet ut. Hva er graden'a?

Jokk

~ Vegard ~ sa...

ja den er dritfet, tror den er i 7B!
Jeg blir veldig gjerne med på den igjen, en bulder å dra tilbake for :)