onsdag, august 13, 2008

Intervall på morgenen

I motsetning til OL syklinga's tempo etappe idag, så hadde jeg en "klatre" etappe opp Kongsveien igjen. Jeg våknet til regnværet, men så snart jeg hadde fått på meg sykkelutstyret så stoppet det. Regnfritt og til tider stakk sola fram :) Det ble ikke noe rekord oppover bakken idag, slo dessverre ikke 9 stolpelengder etter utsikten... Men jeg fullførte opp 3 x 5min sykling og havnet på 7 stolpelengder, noe som er helt greit etter en uke fyllt opp med trening og en kropp uten EPO.

Før jobb fikk jeg i meg en god prosjon havregrøt, som Kristin hadde me'kka til meg når jeg kom hjem fra syklinga :) Bortskjemt! Etter jobb dro jeg en tur til ThaiChiropraktoer'n ('Senter for hvile' på St.Hanshaugen), til litt pusting og knekking. Godt med litt rekreasjon for kroppen!

En dag igjen av jobben før pappa permen står for tur! Gleder meg!

Avslutta med litt strikk på kvelden.

8 kommentarer:

Øyvind sa...

Du har en bulder dedikert til deg i tredje etage. Den er rød og spesialdesignet for deg:) -dvs for at du skal nå målet vårt!

Den er rød, men heter Sort Ulv i Fåreklær, så du kan jo tenke deg:-D

Noe å jobbe med...

~ Vegard ~ sa...

hehehe :)
Fett!!

Skal se på den idag, blir hangboard økt i 4-5 tida, hva med deg?

Gikk du Villesen's vei da? :)

æ sa...

Veldig glad for at du ikke bruker EPO og det med ulv i fåreklær er ok fordi husk at min hund er en slik...

Øyvind sa...

vilessens vei må prøves i dag. skal snart skru litt og så trene etterpå. campus og buldre. da ses vi!:)

~ Vegard ~ sa...

snart kommer det en ny ulv i fåreklær i familien :)

~ Vegard ~ sa...

så bra, da sees vi i ettermiddag!! Tenk bare en dag igjen Øyvind!! Skitt!! Du får utnytte dagen.

Øyvind sa...

ny ulv i fåreklær i familien?

~ Vegard ~ sa...

Helle, den andre søster'n min skal få seg en Bedlington terrier også!