tirsdag, mai 19, 2009

Terapimaster, kiropraktor og Verket

Igår var jeg en ny tur hos Stian og terapimasteren hans utti Slemmedal. Voldsomt så tunge disse lette øvelsene hans er. Nå begynner det å bli ganske så god bevegelse i nedre del av korsryggen, pluss at han legger på Kinesio Tape som hjelper til mot smerte og avlastning. Etter trening bar det hjem til litt smoothie making og avslapping :)

Idag var jeg hos thaichiropraktoren min igjen, godt å slappe litt av i lunsjen. Etter en lang puste seanse ble det bøying og tøying av nedre del av korsrygg. Det har blitt veldig mye mere bevegelse, men smerten ligger der fortsatt å lurer. Men jeg får tenke på smerten som noe positivt istede for å bli stressa/frustrert av den. Smerten er der slik at vi skal bli bevisste på skadene og viser hvor/hva kroppen jobber med. Smerte er en positiv følele, ikke en negativ fra og med nu!! Det er uansett ikke så mye jeg kan gjøre fra eller til, bare jobbe på videre.

Etter jobb ble det tid til en kjapp økt på Verket, pleier vanligvis å ha dårlige økter etter knekker'n, blrr vanligvis (også idag) super trøtt og slapp. Men idag hadde jeg en ganske god økt. Startet med en times tid traversering og hvile imellom, deretter gikk jeg opp i tredje etg å lagde meg noen buldre. Noen gikk og andre var rett og slett for harde :) Deilig å kjenne at hoftene henger litt med!! Hjem til en shake og middag!!

God tur til Vingsand folkens!

Ingen kommentarer: