torsdag, mai 28, 2009

Gekko etter jobb

Det ble en god buldreøkt på Gekko rett etter jobb idag, Kristin skulle taue med Eirin på kvelden. Ganske så varmt der idag også, men ikke så ille som på mandag. Gikk endel lett i starten og gikk over til overhenget for å kjøre på litt der. Fikk gått noen buldre idag, så jeg er fornøyd :) Ikke alltid like lett å ta i på alene treninger. Veggene på Gekko innbyr til skikkelig core trening, buldre som ser lette ut kan være grusomme. Da jeg kom hjem kjørte jeg korsrygg programmet fra mr. Stian, det er utrolig hvor raskt kroppen kjenner igjen bevegelser. Avslutta med fotballkamp på TV og spikermatta til Villesen :)

Villesen, du må få igjen matta di!! Jeg har min på postkontoret, klart til henting.

Digg vær, men enda diggere å leke med Timo :)

2 kommentarer:

erik sa...

gekko gakko

~ Vegard ~ sa...

gekko gakko wakko!