torsdag, mai 14, 2009

Lett buldre økt

Fikk kjørt en skikkelig hockey takling på Erik før jeg hadde en forholdsvis lett buldre økt med Camilla og Trond. Litt mere bevegelig rygg, men altfor mye smerter i korsrygg. Det blir litt passivt og kontrollerende når jeg har vondt, Henrik (min kiropraktor) meker om at jeg ikke må tenke på smerten, for den er der uansett, det er at jeg er frustrert og irritert over at jeg har vondt som gjør at jeg ikke slapper av... Ja, lett det.. hehe :) Jeg er ikke så langt unna en god form egentlig, selvom jeg ikke buldrer noe bra, men jeg har godt med overskudd og er super giRa!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan prøve å putte en ananas inn i rumpehullet. Da vil du ikke tenke så mye på den derre ryggen.

~ Vegard ~ sa...

Hørtes litt drastisk ut, har du gjort det? Grattis!!