onsdag, mai 27, 2009

Buldre økt med gutta på Verket

Ryggen jobber som bare det når det verker sier Kiropraktoren min, det er bra, for da bør den snart være frisk for å si det sånn :)

Igår var vi en liten gjeng på Verket, Bengt, Rolf, Trond & meg selv. Trond hadde sine vante griseharde oppvarmings buldre, ikke lett å bli varm når kaldpumpen nærmer seg maks allerede etter første bulder :) Men vi fikk en skikkelig bra økt, mange forskjellige selvmekka buldre, stort sett alle med flytt som ikke helt "passer" meg. Det er alltid lurt å trene på det man er ræva på :) Tre timer fløy unna, trodde egentlig ikke at jeg hadde trent så lenge, men når du har det gøy flyr tida! To dager på rappen kjennes på en gammel skrott dagen etter, så idag blir det en tur opp til Stian for litt terapimaster trening. Han har "lova" perfekte forhold bak der til høsten ;)

4 kommentarer:

erik sa...

hallo, blir du med å begynne å dykke etter kamkjell kokken?
sikkert noen bra steder i oslofjorden!?

~ Vegard ~ sa...

hehehe!! Hvis du finner det i Oslofjorden tror jeg du har planta den der ;) Men JA, vi blir med til Vingsand!!

erik sa...

hehe! hadde vært fint med en vingsandtur til i løpet av året!

~ Vegard ~ sa...

weeeeeee!!!

Mulig det er litt vel dristig å love i år for våres del :)