tirsdag, mai 05, 2009

SISTE DAG

SISTE DAG..skikkelig vemodig men livet må gå videre. I dag hadde jeg tenkt å kjøre litt mer på den sarkastiske stilen og slenge dritt i alle retninger siden det er siste dag. Men i går ble jeg skikkelig blaut, det var en veldig bra dag i går. Klatra på verket med teip, fant ut at fingern plutselig var helt brukbar igjen.Skjønner ikke hva som skjedde, men ringbåndskaden var helt borte, HÆ? Dro derfor ut i gode gamle østmarka med reidun, prytz og trond. Trond var sliten etter tre dager med buldring i bohuslen, prytz skulle egentlig på boligvisning og reidun skulle egentlig skru buldre.Nicolai var også med en liten tur, men han dro etterhvert for å plukke brennesle (?) Men jeg fikk raska dem med meg, og det var så fint å klatre igjen! Var ute til kl var rundt 22 og 23 og hodelykten måtte frem. Østmarka klarte å tine meg opp fra det kyniske kalde bloggehelvete. Jeg er en fri mann. hoho hahaha!

Så for å avslutte dette vikariatet vil jeg takke Vegard som gjorde det mulig, mor og far selvfølgelig, nav, steepstone (for at alle leserne har gått over hit..hoho! ), tja har ikke så mange flere og takke. Dere andre får klare dere sjøl.
Ok, hade fint folkens takk for meg, klem!

Erik


ps! det er jo en treningsblogg, så litt treningsfilosofi til slutt: Ta i ! kom deg ut på klippene selv om du er skada, ikke noe tull!


f..k off!

6 kommentarer:

Jay sa...

En god, og rørende avslutning. Hvor la jeg nå det lommetørkleet...?

Ta forøvrig kontakt med Rikshospitalet i morgen, den fingern din må være en medisinsk singularitet.

roffe sa...

Så bra at fingeren din plutselig er bra - under, magi eller anti-hypokonderi?

erik sa...

magisk anti-psykose

Wigar'n sa...

Never underestimate the power of denial...
Men var försiktig för böfvelen!

Unknown sa...

Jeg vet om en ung mann i klatremiljøet som har en slags skade i en helt annen kroppsdel. Hihi. Hoho.

erik sa...

høhø!