onsdag, mai 06, 2009

Long time "no" see!!

Først og fremst må jeg takke min gode vikar, han har vært et friskt pust her. Lurer litt på om han fikk litt noia ang. å skrive om trening, så han lurte alle sammen med en ringbånd skade. Det tok ham 14 dager å bli frisk fra ett avrevet ringbånd :) Her lukter det snåsamannen!! Appropos det, han skulle jeg veldig gjerne snakket litt med også. Idag suger ryggen maksimalt! Men nå er det tilbake til hverdagen, masse utropstegn, smiletryner og ordelingsfeil!! tjohooo!

Startet klatre combacket allerede på fredag, da ble det en tur til Missingmyr hvor jeg fikk fantastik pump på en 7+. Underarma mine var like tjukke som låra.. Siden det ble lite klatring så dro jeg en tur til Verket for å buldre litt og trene terapimaster, god økt.

På søndag var det duket for en kjapp buldre- og terapimaster økt, kjøre to rundet med pyramide død heng på slutten.

På tirsdag dro jeg med Charles på Verket, en god buldreøkt :) og deretter terapimaster trening.

Idag reiste jeg opp med en skikkelig sur rygg, traverserte litt, føltes ganske greit. Gikk opp i andre etg for litt terapimaster trening, vondt, vondt vondt.. Så da ble det en super kjapp korsrygg trening og død hengte en rnde med pyramide.

Stian er igang med å få ryggen min i tip top shape, men idag fikk jeg en skikkelig knekk igjen. Har fått noen gode øvelser i terapimaster'n som skal få core muskulaturen min til å trigges. Hvis snåsamannen hører dette så kan han gjerne sende meg noen tanker :)

Kroppen føles veldig bra, jeg har hatt veldig godt av 4 uker hvile :) Fingerstyrken virker som om den er der fortsatt, ihvertfall ikke noe dårligere enn for 4 uker sida!

Hvordan var det ute idag Erik, fikk du støta skikkelig?

11 kommentarer:

Anonym sa...

Dere som hadde laga alle tickmerka der eller?! :p

~ Vegard ~ sa...

på missingmyr? No tickmarks from me gitt! Veggen er jo ikke akkurat noe vakkert syn, med eller uten marks..

erik sa...

har noen hatt vondt i fingern? han bloggern da eller?

Håkon sa...

Jeg kjenner en fyr som ble kalt for "Fingern" fordi han er sånn en treg type. Altså han fikk lissom ikke fingern ut av, eh, jaa, du skjønner? Men han likte ikke det økenavnet, så nå kaller vi ham bare Petter. OK, Petter er bare et dekknavn, for det ville jo ikke ha vært noe pent av meg å henge ham ut her, i Norges største nettforum for klatrere. Han er forresten skikkelig treg. Jeg klatra en rute med ham, faktisk to når jeg husker ekstra godt, i Nissedal, og det gikk smertefullt sakte både i den skarpe og den butte enden av tauet. Men han er skikkelig hyggelig altså, det skal han ha. Han er det. Så sånn er det med den saken.

Anonym sa...

Hmm... Skal du prøve å være anonym, Erik, kan det være en ide å klikke på "Anonym" der du velger identitet...

Bare et tips...

erik sa...

anonym???????

erik (anonym) sa...

håk kjenner du og petter? han lange eller korte?

~ Vegard ~ sa...

hvordan er pølse fingra Erik?

erik sa...

hehe vikariatet er over så ''ingen kommentar''

Wigar'n sa...

Någon som kommer att slita sig från tastaturet idag och hjälpa mig att hjälpa Magnus upp för några blåa på Verket?

~ Vegard ~ sa...

jeg skulle veldig gjerne vært med, men Ryggen er ett føkkings helvete akkurat nå.. Men senere i hælja kanskje :)