søndag, desember 07, 2008

Sjukdom og atter sjukdom

Denna uka har vært prega av sjukdom, først starta Timo med en omgang (hele uka) forkjølelse med Masse feber, så tok jeg over staffet pinnen og løp sammen med Timo resten av uka. Kvalm, forkjøla og feber fra onsdag til igår kveld.. Det var godt å kunne våkne idag morges å føle at formen var oppadgående!

Tirsdag forrige uke buldra jeg med Trond. Vi lagde stort sett buldre med dårlig fot slik at jeg skal lære meg å bruke beina! Takk til Trond som viste meg noen "moves" som jeg ikke trodde jeg skulle klare, kult! Fra å være helt umulig å gjøre "rett på", slik jeg alltid buldrer, til å være ganske så simpelt når man vrir litt på hofta! Når jeg og Trond var slitne kom Erik the Viking og Michele the Stallion, de varma opp på tinga vi jobba med, dro oss ned i søla... Her fikk jeg også en liten åpenbaring, jeg henger ikke på sloperene med knekker opp til 90 graders vinkel, det gjør at bevegelsene blir hardere enn hvis jeg henger under taket.. Veldig basice bevegelser men hvis man ikke gjør det naturlig så er det vanskelig.

Onsdag var det mage og korsrygg trening, heavy core trening med trener'n. Vi kjørte (7)8 forskjellige øvelser, ganske tekniske øvelser hvor jeg ikke følte at jeg hadde noen kontroll. Michele mener jeg ikke blir sterkere i buldring av dette, men jeg får vel holde meg til hovedtreneren's synspunkter. Den tekniske trener'n har ikke kommet med noe vettugt enda ;) Så ble det super lett hektisk buldring som avslutning. God og støl i dagene som kom, men dessverre ble det ikke noe trening siden jeg ble syk allerede onsdag kveld. Siden har jeg sliti med feber, kvalme, dårlig mage og snørr.. Skitt så kjedelig det er!

I tillegg har jeg brukt fingersterker'n min hele uka!

Men idag er jeg litt bedre igjen, så da blir det forhåpentligvis litt buldring i morra, en fin tung teknisk buldre økt på Gekko kanskje.

4 kommentarer:

Anonym sa...

trene rygg mage strikk= god til å trene rygg mage strikk

klatre mye=god til å klatre

~ Vegard ~ sa...

ha ha ha ha ha !!

Jepp, idag skal jeg buldre, fordi heg har lyst til å bli god til å buldre ;)

Gekko kl 1530 el ?

Anonym sa...

Herregud, Vegard. Vi har trent side ved side i 10 år nå. Tror jeg kan telle på 2 hender antall ganger du ikke har vært til stede når jeg kryper inn. Så har du ikke finni ut før nå at du henger feil på slopere? Kanskje holde deg til korsrygg-mage-strikk, din greie lzm?

~ Vegard ~ sa...

nei sånn kan det gå, alle er ikke talenter som du vøtt! Noen bruker kun bjørne styrke! Men jeg lærer da! Men hvorfor har du ikke sagt ifra da mann, redd for å bli klatra ifra plutselig ;)