mandag, desember 15, 2008

En kjapp Gekko økt

Etter Flash kurset idag ble det tid til tredje dagen på rad med buldring. Den ble foretatt i orange omgivelser på Gekko. Her blir det skrudd til julebulder'n den 18/12. Både Chris og Ilia var tilstede, hyggelig å se dem begge siden det er blitt en liten evighet siden sist. Chris tenker på comback igjen allerede til våren :) Jeg gikk veldig lett, det var faktisk den beste økta denna uka selvom det var tredje dag på. Fikk gått endel problmer og jeg følte at jeg hadde litt overskudd også. Gikk på blått og gult med god margin, bra! Begynner å venne meg litt til de sykt bratte og tekniske veggene, her blir core muskulaturen satt skikkelig på prøve.

Nå blir det to dager av tror jeg, hvis jeg ikke kjører mage / korsrygg på onsdag da :)

Ingen kommentarer: