lørdag, desember 13, 2008

Hard dag i bratta

Dagen etter julebord er vanligvis ikke den beste dagen å trene, men siden jeg ikke tylla i meg så masse sprit og dreit meg ut så var det duka for en god økt på Verket idag. Første mannen jeg ser er Mehmet, kult, he's back! Med stiv skinne klatra han litt tau, bra å få ham tilbake på Verket. Øyvind og Pablo hadde akkurat kommi igang med buldringa, og Sverre var på vei for å skifte, også kom Berven (en gammel fotball kompis) også :) Kult! Jeg varmet opp med litt travers på klatreveggen, har litt problemer med å bli varm, men jeg har også fortsatt traumer etter fotball oppvarming så jeg holder meg unna hopp og sprett enn så lenge (selvom jeg absolutt burde gjøre det...) Vi fortsatte i henget nede, Øyvind og Pablo varma opp på mine prosjekter, fa%$ så sterke, men fete problemer :) Core muskulaturen får kjørt seg! Jeg var en tur til kiropraktoren min på torsdag, så ryggen var super digg! Ingen smerter!!Jiiipppi! Men buldringa i henget gjør at jeg blir litt sår bak der, men vi fortsatte litt oppe i taket (M-3). Den røde bulder'n til Øyvind er fet!! Den skal jeg gå neste gang :) Gikk bort til henget sammen med Mathias og Joana, prøvde å henge meg men de er så sterke! "Gikk" noen problemer statisk, veldig tungt å holde strekken i kroppen, men god trening! Jeg må komme igang med finger trening, jeg er i desperat need of finger strengh!! Tung i ræva og svak i fingra, dårlig combo!

Trene!!!

Hjemme ble det en runde med strikken, så det så Pål!

Ingen kommentarer: