torsdag, desember 18, 2008

Buldre økt på Verket

Idag ble det en veldig hyggelig buldreøkt på Verket med min "gamle" klatre kompis Ståle, han er alltid god selvom han ikke har klatra på hundre år!! Beundringsverdig egenskap! Etter å ha gitt en halvliter blod til blodbanken idag så var det kanskje ikke så lurt å dra for å trene, men det er ikke så lett å holde seg unna :) Vi kjørte på med lette buldre i starten (grønt - blått), mange buldre som vi gikk på forskjellige måter for å få variasjon. Deretter dro vi på litt (gult - rødt) og tok i, gøy å ta i, men merker at jeg er reservert i forhold til finger'n. Hadde vært fett å fått operert inn litt stålvaiere der, så jeg kunne fått litt fingerstyrk. Men nå er det bare å giRe opp Ståle, slik at han fortsetter å buldre, kult å ha ham tilbake i ringen! Fet økt :)

Så bar det hjem til en shake !

7 kommentarer:

Anonym sa...

shake=mer muskler=mindre relativ fingerstyrke

ref. mg på 8a

~ Vegard ~ sa...

ja mulig det, men hvis man ikke får i seg nok protein i forhold til treninga så begynner kroppen å spise seg selv, da er du i en "nedadgående" trend.. Jeg blir ihvertfall ikke noe tyngre av shake'n :)

Anonym sa...

Hadde en fin økt selv. Gikk 2 svarte og flasha 2 røde. Dette etter å ha trent like mange ganger i nov/des som du har gjort siste uka. Digg å være god.

Den shaken støtter jeg derimot 100%. Så lenge du ikke går hjem og fyller på med tung middag før du legger deg. I ditt tilfelle m vond rygg har kroppen nok med å restituere ømme muskler i løpet av natta, ikke ta kål på pølser og mos som ligger i masselassen.

~ Vegard ~ sa...

Tenk så digg å ha selvfølelsen til Techno, det hadde vært noe det ;)

Vi dårlige må fortsette å trene! og trene! og trene!

Anonym sa...

Hadde klipt meg og følte meg ufattelig deilig også. DIGG!

~ Vegard ~ sa...

ja du så ufattelig bra ut igår :)

Jokkesen sa...

Er bolleklipp inn igjen?