onsdag, desember 10, 2008

Halv kvalm kveld på Verket

Dagen starta med en neddynket liten Timo i spy, stakkars liten, men han virket litt friskere etterhvert så vi dro på siste svømmedag for ham. Han kviknet til, som han alltid gjør når han ser vann, men ble fort litt slappere enn vanlig etter litt plasking. Etter endt svømming spøy han like gjerne på flisene på vei inn til garderoben! Stakkars! Jeg har følt meg litt uggen i hele dag, temp'en har gått opp og ned og jeg har følt meg sliten. Prøvde meg en liten tur på Verket på kvelden, jeg hadde bestemt meg for at hvis det var en håpløs økt var det bare å kjøre mage-korsrygg øvelser. Etter å ha gått grønt og blått, og i tillegg følt at jeg tok i som bare fa#% så tenkte jeg det var lurt å kjøre mage-korsrygg øvelsene til Villesen. Dette gikk mye bedre, litt lettere når man ikke skal bevege seg grasiøst men bare kan ta i på flatmark. Det ble tilslutt en ganske grei økt!

Det er mye motbakke for tida, sliter litt med motivasjonen siden jeg ikke får tatt i skikkelig (pga finger'n), så jeg tenker muligens på en liten pause slik at kroppen får lega seg litt.. Men jeg veit det er helt forferdelig vanskelig å holde seg borte, man er jo liksom på droger når man klatrer! NEI, man får begynne å lade opp for høsten 2009!

11 kommentarer:

Øyvind sa...

du kan jo ta en uke eller to fri i jula? Så kan du starte det nye året superfresh!!:)

Anonym sa...

Hvile seg i form...
Det er veien det.

Øyvind sa...

Hvile=God til å hvile

Klatre=God til å klatre

;-D

~ Vegard ~ sa...

he he he!

Kjedelig å bli god på å hvile!

For jeg skal bli STÆRK ;)

Jokkesen sa...

Trodde det var DAMENE som fikk morgenkvalme jeg...

~ Vegard ~ sa...

det er som regel det.. men omgangssyke er også vi menn så "heldige" at vi får :)

Jokkesen sa...

Så det er ikke innbilt svangerskap altså?...

;-)

~ Vegard ~ sa...

nei jeg håper virkelig ikke det ;)

Anonym sa...

fælt så mye smilefjes det var her da, går det an å smile seg i form?:) ;) :-D

Øyvind sa...

man kan i alle fall danse seg i form;)

~ Vegard ~ sa...

:) i vei da stælken ;)
Seff kan du smile deg i form!