mandag, juni 15, 2009

To utedager i hælja

Lørdag var den en kjapp tur på Hamrefjell på veien mot en ny visning av ett småbruk, de andre kom så seint så det ble kun en tur opp på en fjellklatrete 5+ eller noe sånt Det ble litt traversering på bunn av klippa før folket (Eirin, Ann Margrit & Jaffa) kom å møtte Timo, Kristin og meg.

Småbruket var skikkelig fint, nå mangler kun mellomfinans før vi kan by!!! Er det noen snille banker der ute mon tro?!?

Søndag ble det en tur på Filmplaneten mens Timo sov, varma litt litt opp på en lav fin stein ved Silverado, sloper og arète, usikker på navnet, gikk den en del ganger med forskjellig beta. Fant den absolutt letteste for min del :) Så møtte jeg Trond (med ett vennepar av seg) og etterhvert Rolf. Vi gikk litt lengre opp på planeten, ved en rar prow/egg, starter med jugg med dårlig fottak, avslutter på super slopy og krystallisert topp. Skjønte ikke helt beta'n. Gikk den lette fine bulder'n til venstre for den isteden. Da begynte tida å nærme seg Ulvøya med Timo, så da løp jeg opp til Trond en 50m ovenfor Rolf og meg. Prøvde på noen buldre der, digg å være ute og kjenne på den skarpe Oslo steinen :) Så bar det til iskaldt vann og Ulvøya

I dag har det blitt litt mage/korsrygg trening og spikermatte!

2 kommentarer:

Jokkesen sa...

Fett. Har du fører for den 5+'en og de traversene ell?

GiRA!

~ Vegard ~ sa...

hehe!! Nope dessverre!! Dritt as, jeg som har lyst til å ticke den ut i boka, måtte skrive den opp på en lapp for å ticke den.. skitt!!!