onsdag, juni 17, 2009

Fetsund økt

Idag ble det en tur på Fetsund med broder Mehmet og le Master Øyvind, hardt å værra med pump gutta der! Der møtte vi en liten gjeng også, perse Eiko, piraten Mathias, Shanghai Sven og sterke Dagmar. Har kun vært på det cragget to ganger tidligere, passer meg sykt dårlig, veldig overhengende for mine 95kg :) Så jeg ble hengende på en av de midterste rutene, skikkelig bra pump trening! Fikk blodsukker fall (skurr på øya...) helt på slutten, så økta ble avbrutt av litt intens spising av New Energi sjokolade bamser, det hjalp litt, men nå har hodepina kommet.. Veldig lenge sida jeg har hatt det, så det var litt overraskende at jeg fikk det igjen. Hjemme ble det knasking på en Pizza for å komme meg opp igjen, deretter litt spikermatte og tøying :)

3 kommentarer:

Jokkesen sa...

Fetsund igår?? Det var jo DE forholda på Verket!! Jizez. Snakk om å kjøre over glomma etter vann!

Anonym sa...

http://e24.no/naeringsliv/article3128196.ece

~ Vegard ~ sa...

Så bra at munkene kan gjørra litt ekstra lommepenger på det :)

Denna har jeg:
http://www.spikermatten.no/

Faen, var det toppers forhold på Verket!! I alle etagene el?!? Dritt as!