søndag, juni 07, 2009

Barnebursdag på Gekko

Hadde det ikke vært for en stor gjeng med unger så hadde jeg ikke fått meg en økt idag, Gekko har nemlig hælje stengt. Åpent kun for bestillte selskaper, så denne gangen ble en stor og skrikende gjeng med småunger redningen :)

Gikk endel lette buldre idag, prøvde å bruke så små tak jeg kunne for å øke fingerstyrken. Det ble en varm og klam økt mens regnet skurte take uttafor. Man blir bare sterkere av dårlig friksjon!! Prøver å være i balanse når jeg forflytter meg, ikke bare trumfe igjennom med pure muscle power.

I morra blir det en tur til Thaichiropratoren igjen :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skjønte ikke.... hadde din sønn barnebursdag på Gekko? Isåfall KULT

~ Vegard ~ sa...

he he he :)
Nope han hadde ikke bursdagselskap der, men det var en annen (som jeg ikke kjenner) som hadde bursdag. Hvis de ikke hadde vært der igår, så hadde det ikke vært åpent, så hell i uhellet (at det var grisemange løpeunder- og skrikegutter der) var det åpent så jeg fikk meg en økt :)