torsdag, juni 04, 2009

Bra du er på tur Erik Perik!

Under hele hælja var det hvile og korsrygg trening som stod i fokus, det var jo tross alt fantastisk digg vær og super stor fin & varm sol over hele østlandet :) Ryggen er ikke helt klar for utebuldring enda, men det er veldig mye mere kontakt der nede nå!

Kjører ryggøvelser hver dag og ligger på den deilige spikermatta. Forrige kvelden så sovna jeg på den, ble vekket av Timo :)

Tirsdag hadde en jeg skikkelig bra buldreøkt med Charles og Marko, testet endel harde ting, selv med lite buldring de siste mnd'ene så er formen ikke så langt unna. Merker at det er kapasiteten som ikke er helt der den burde være, men det positive er at jeg føler meg minst like sterk som når jeg gikk i dvale. Onsdag var det kun korsrygg trening, og idag dro jeg en kjapp tur på Verket igjen. Varmet opp med litt travers, i den grusomt fuktige varmen på Verket, blir daff av varmen.. Prøvde å lage noen halvgreie buldre, men lyktes ikke helt! En grei økt som ble avslutta i terapimasteren og øvelsene til Stian. Kjørte alle øvelser 2 ganger, planke med to og ett bein, krumming med to og ett bein, supermann ut i kors stående, supermann med en arm stående. Deretter var det noen buk/korsrygg øvelser pluss armhevinger med stjerne. Alt i alt en bra trening!

Nå er det tid for spikermatta :) Ha en fet natt!!

Ingen kommentarer: