tirsdag, juni 16, 2009

Hellerud buldre økt

Idag gikk turen opp til Helleruds fine og skarpe buldre steiner sammen med Rolf og Jan-Frederik :) En digg kveld, fikk testa noen buldre, tatt i litt og dratt huden godt skikkelig på ett par fingre!! Mange fine buldre der! Dagen startet med at vi ant. får finansieringa iorden til småbruket, så nå blir det kanskje litt budgiving i morra :) Etter den gode buldreøkta ble det mage og korsrygg øvelser pluss litt spikermatte. Så hvis alt går etter planen vil Re kommune få seg en skikkelig fin buldrevegg :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Vegard, hvilke felt var dere på og hvilke buldere prøvde dere? HIlsen nysgjerrig

techno sa...

Hælvete, ingenting å irriere meg over, kanksje bortsett fra "småbruk", "hund" og "vennepar".

Jokkesen sa...

Jeg fant noe: "Re". Åssen faens navn er det'a?

snoken sa...

Re er Erna Solberg sitt prestisjeprosjekt og resultatet av byråkrati. "Hva skal vi kalle sammenslåingen av Ramme og Våle kommune? Jo, vi tar første og siste bokstav, RE."

Det er ikke det eneste å irritere seg over.

Hva faen er greia med å "teste noen buldere"? Når man er ute og klatrer tester man ingenting. Enten så går man det eller så jobber man på det.

~ Vegard ~ sa...

Re er fett som fy!! :)

Spørs hva du definerer å teste det Snoka: teste, jobbe på, prøve, øve?!?

Jeg har ihvertfall ikke testa bulder'ne før, så jeg testa dem igår!!

Anonym;
Aner ikke hva de andre heter, men TESTA ihvertfall Grevling :)

Hehehe! Ja det er kjipt techa, jeg lover at du kan komme sterkere tilbake ;)

techno sa...

Men ser man det! Det nytter å si i fra til folk som ikke kan oppføre seg.