lørdag, juni 06, 2009

Filmplaneten!

Idag skulle vi egentlig ut gangske tidlig med Øyvind og Camilla for litt buldring på Hauktjern, men vår lille gullgutt satt en stopper for det med en skikkelig våkenatt :) Fra 23.40-03.15 og opp igjen kl 06.30, da blir man ganske så ør i hodet :)

Men etter litt soving på dagen, for Timos del, så kom vi oss ut hele gjengen i 14 tida. Camilla, Øyvind og Rolf var da på Filmplaneten, så da tok vi oss turen til dem. Fikk buldra litt ute på STEIN, det var skikkelig digg! Har ikke vært ute siden Font faktisk. Kjente at innepsyken var der, det er noe annet med pad'n under seg, ihvertfall ubevisst. Bevegelsene blir veldig kontrollerte i starten. Digg var det uansett å komme seg litt ut :)





Hjemme ble det litt korsrygg og mage trening, det ble også tid til spikermatta under den dårlige fotballkampen.

Satser på en sovefull natt:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

FYYY FAAAAANNNNN!!!!!!!!!
Hva er det for kinky blå greier klistra nedpå på korsryggen????????
ÆÆÆÆÆÆÆSHHHH!!!!!

Anonym sa...

Gikk du Silverado?
Lasse

~ Vegard ~ sa...

Det er en sopp infeksjon jeg fikk da jeg var hemmelig agent på Tynset!!

Gikk den ikke dessverre, jeg skjønte ikke helt om jeg skulle opp eller ut, trodde jeg skulle opp.. Men hørte at den topper ut mot venstre.. Så får teste den neste gang igjen :)