onsdag, juni 24, 2009

En økt på plastikk

Etter noen dager med sjukdom, siden torsdag, så ble det en liten kveldsøkt på Verket. Det var nesten ikke et menneske, ganske digg egentlig :) Men man blir ikke akkurat grisesterk av å ha magesjuke og vondt i skallen, så jeg tok det ganske piano. Prøvde å ta i litt, men kroppen lystret ikke helt.. Da var det absolutt mye diggere å bade på Sognsvann rett før Verket!! Idag fant vi ut at gården vår har ett navn allerede, Solstad :) Fett navn! Kult å ha ett sted med egennavn.

Nå blir det litt korsrygg trening og senga.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Grei adresse, postnummer og Solstad.

Jeg, Ola og Ella stikker ned på Ula i kveld (blir til søndag). Har du en eller flere anbefalte buldre?

jaffa

~ Vegard ~ sa...

:) Veldig bra navn, fant det igår på papirene til gården :)

Fint utpå Tuborg, kan ikke så masse navn, men mye kult rundt omkring der.

Så det blir telttur på familien, gøy! Neste gang, eller hvertfall til neste år så kan dere heller sove hos oss når dere er i Sandefjord vøtt!

See ya

Jokkesen sa...

Ulabulder'n, 7A
Damer og Herrer, 6C/+
Eggevarmer, 6B?

Anonym sa...

Hva er den hardeste bulderen du har gått Vegard? 7B?
Lasse

~ Vegard ~ sa...

7b+ er den hardeste graden jeg har gått i Bleau.

Anonym sa...

Var rett å slett for varmt på Ula. Ble minimalt med buldring. Prøvde litt på Eggvarmer og noen ute på Tuborg. Dag to ble bare strandliv og familehygge. Flott plass, men mer aktuelt i mars enn nå mitt i hetebølgen.
jaffa

~ Vegard ~ sa...

ja kan tenke meg det var varmt der, du får heller komme ned til oss i vinter når vi bor på gården, ikke lang til Ula derfra :)

Anonym sa...

Ojojoj, hvilke 7B+ da?? det er jo grisehardt.....

~ Vegard ~ sa...

Voltex, veldig tungt for meg å holde igjen :)