onsdag, april 15, 2009

Vegard blogger for vikaren.

Ahh.. Ingenting er som å komme hjem til Paradise hotel på tv3 etter en lang dag i skogen. Spaserte opp til Skeidbanen ca. kl 15, hvorpå Øyvind hentet meg. Det bar avgårde til parkeringen for Hauktjern. Trasket så i ca. 10-30 minutter, så etterhvert inn til venstre og vips så var vi ved en stor fantastisk stein. Øyvind har et stillig prosjekt der, altfor hardt for meg, så jeg fikk hogd ned ett tre og funnet meg ett annet prosjekt. Vi pussa og tested og dro så videre til grevlingfeltet. Øyvind gjøv løs på Brune bleier og gikk den, jeg gikk den nesten. men absolutt bare nesten. Så gikk vi hjemmover mot bilen, Øyvind hadde slagstøvler og håpet jeg skulle plumpe, men det fikk fint. Stemningen ble litt dårlig av det, så Øyvind begynte å tute og vinke på diverse tilfeldige folk langs veien. Det var gøy. Som han sa: "En god tut kan forandre en hel tur".

Erik på uttopingen på øyvinds prosjekt

Uttopingen på øyvinds prosjekt

En fin ganske ny funnet stein

Hvem er bak trærne?

hilsen Erik!

Ingen kommentarer: