mandag, april 27, 2009

mandag

i dag har jeg null motivasjon til å blogge

5 kommentarer:

Jay sa...

Håper du klarer å holde fingern i ro, da. Når du merker at ting såvidt begynner å bli bedre (les: litt mindre pyton) så kan jo den myke varianten av denne:

http://www.oslosportslager.no/produkt/beal-warm-up-4956.aspx

kanskje være noe. Hjalp meg i hvertfall.

erik sa...

du, det var en kjedelig kommentar, skjerp deg til neste gang

Jay sa...

Sant nok. Men ikke skyld på meg, det er jo du som er blogge(wannabe)kongen, og da kan du ikke bare blogge at "jeg er umotivert i dag"! Makan!

Over til fingern. Glem mitt kjedelige forslag. Alle vettuge klatreboms vet jo at måten å håndtere sånne tulleskader som det der, er å bare trene seg gjennom det. Krimp hardt nok, så merker du ikke noe til de ringbånddingsene.

Med fingerproblematikken ute av verden blir jo spørsmålet: Hva med Bølerveggen denne uka? Kanskje jeg har et lite snev av svineinfluensa, og da er jo det eneste rette å rote litt rundt inne i skauen i Østmarka!

Du kan jo f.eks. gå Master Yoda, du har jo rapellert den en del (tusen?) ganger nå, så det burde gå greit, mens jeg tafser på Krimpen. I morgen blir det dog en tur på Mega...

erik sa...

har ikke motivasjon til å svare på en så lang kommentar

Anonym sa...

rapell-kongen, blog-kongen, happyfeet"danse"-kongen...Hvor blir det av buldrekongen?!? Har vondt i fingern, buhuuu...