tirsdag, april 21, 2009

tirsdag

er dere ute å klatrer nå, med pølsefingra!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jepp! Gjelder å ta vare på ringbånda sine, vettu!

;-)

erik sa...

du er ikke ute og klatrer med pølsefingfra dine hvis du er inne og skriver på bloggen!

~ Vegard ~ sa...

jeg hviler om bare det min trofaste vikar!!

Anonym sa...

Shit... busted! :-)

Men selv fete fine pølsefingre må hvile litt innimellom!

Husk at kan man blogge - så kan man klatre! Tape den kjipe fingeren opp slik at den fysisk hindres fra å delta i klatringen. Da risikerer du ikke at den blir enda verre. Men belastningen blir jo større på de resterende småpølsene, da...

erik sa...

lurer på hvem alle disse anonyme er!!!!!!!!? hallois Vegard!

~ Vegard ~ sa...

hallois kompis!!

erik sa...

hallois svois !!

erik sa...

kom igjen noen flere som vil chatte?? jobber samme Mikele nå, han er så jævlig slitsom

Anonym sa...

Åssen er'e på KV om dagen? Det må da være gruelig stille der, når det er så vanvittig fine forhold ute?!

Akkurat nå sitter jeg og lurer på hvor umoralsk og svindlersk det vil være å ta en tur ut med pad'en i morgen, samtidig som legen gav meg en sjukemelding i dag...

Men spotting burde jo være ok?! Interessert i å ta meg med på en guidet tur i morgen, Erik? Har pad, bil og sjukemelding...

Jay

erik sa...

guida tur på hvor det er bra å klatre med pølsefingra, kanskje