torsdag, april 16, 2009

haloooooo!!!

hallooo..litt av vitsen med en blogg er å kommunisere med folk på godt og vondt !
sorry at jeg legger inn to innlegg i løpet av en dag men nå er jeg lei....
så jeg prøver meg på dette å ser om det hjelper, for hvor er dere michele biggi lamborghini, techno boggo bloggo, jokken med ny så utrolig "kul" blå jakke, tja hvem flere trond gammel`n, camilla gjjjøøørtzzz, øyvind "bruskassa" sæter...kommer ikke på flere, ha det så godt,, kanskje jeg skriver i morra!

7 kommentarer:

Mikke sa...

Fuck you Erik!

kp sa...

Patience young grasshopper...

Anonym sa...

Hei du vikaren! Dette går så fint så! Du har taket på denne bloggegreia - og hvis noen her lider av forstoppelse, kan de jo bare be deg om å kjede dritten ut av dem også! hehe...

Bra tur til Font, eller?

Vi var megaheldige med været i Siurana, regn før vi kom, og regn da vi dro, mens uka vår var helt perfekt. Gradene var harde, så det ble ikke så mye persing, men klatringa var helt nyydelig. Må tilbake og sende de ferdig innøvde prosjektene... Sånn som La Rambla osv.

Jay Newfarm

~ Vegard ~ sa...

Jeg kunne ikke bedt om en bedre vikar en deg kompis!! Gleder meg til å følge livet ditt framover! Her er det lite av smiletryner, utropstegn, store bokstaver og annet dritt jeg bruker. Bloggen sjøl (hvis den hr noen følelser og et liv utenom oss) tror jeg føler at den er i tenåra, proppfull av masse nye følelser.

Nå skal vi til Praha å spise på restauranten til Gordon Ramsey, FETT!!

Anonym sa...

Apropos Gordon Ramsey, kan vi ikke snakke om kosthold. Erik?

Anonym sa...

Hva er buldrepersegraden til han Mikke?

Anonym sa...

Det er mulig jeg har et akvarellskrin liggende.

Arve