fredag, april 17, 2009

fredag

da er nok en dag over! Har ikke helt fått feelingen for denne blogginga ennå, så jeg får prøve i samme bane og prøve ut en helt ny skrivestil neste uke.
Så at det var en anonym som ville diskutere kosthold. Vi kan godt ha det som tema. Startet dagen ca. 11 i dag, henta posten og begynte å tenke på hva jeg skulle spise. Dro på kiwi og kjøpte 2 bokser makrell i tomat og to rundstykker. Har lært av Mehmet at man kan lage to hamburgere av det. Spiste to hamburgere og lå og dormet litt på sofaen. Dorme er vel ordet for den tilstanden mellom søvn og våkenhet et sted (?) Så stakk jeg ned på verket, kjøpte et månedskort på veien forrresten! Selve økta: Har dessverre veldig ustrukturerte økter så det er litt vanskelig å skrive eksakt hva jeg gjorde. Men jeg varmet opp med korte umotiverte traverser, er veldig umotivert for inneklatring generelt om dagen. Buldret deretter et par timer. Gikk endel gule og noen røde, var fornøyd med det. Men allikevel føtes denne økta som pliktklatring. Det ble mye prat med dagdriverne, og det er jo alltid hyggelig. Adam snakker mye om det å sanke karmapoeng. Han kjører beinhardt på det. Mehmet snakker om Galatasaray, Pablo snakker om senioritas, cervesa og albaracin. åj tiden flyr, nå må jeg jobbe!
god helg!

7 kommentarer:

Jokkesen sa...

Dette er meget bra blogge-nivå, Erik.

Men, noen jævla bogge-bøg blir nok aldri.

Anonym sa...

Ja, enig med Jokkesen, imponerende blogging, Erik! Artige observasjoner og kommentarer! Får klump i halsen og svette håndflater når jeg f.eks. leser at "... Pablo snakker om senioritas, cervesa og albaracin..."

Hva faen gjør jeg her i dette hølet!!! Hauktjern my ass!! Inneklatring på KV my ass again!! Snø??? Djevelens verk! Og hvor er alle senoritaene?!?!


- Jay

Anonym sa...

Smiskefant

Anonym sa...

Hallo Erik, hvilke tre prosjekter blir du mest fornøyd med å ha ticka når vi skriver 31. desember 2009? (Innen realismens grenser).

Lasse

erik sa...

er på jobb så jeg rekker et kort svar lasse, du er ikke halvt italiener forresten?
3 prosjekter for 2009:

La marie rose
La marie rose sit start
La marie rose variant

techno sa...

Ho-ho-ho.
Fyttihelvete

Anonym sa...

hahaha