lørdag, april 11, 2009

Ei uke uten trening er nå unnagjort..

Ikke så veldig slitsomt fysisk, men veldig slitsomt psykisk. Det er ikke så lett å ha treningsfri som man skulle tro, men siden energi nivået og lysten på å ta i har vært fraværenede så måtte jeg finne på noe annet. Får bare håpe at 1mnd uten trening gjør at jeg orker å kjøre ta i treninger igjen.

Uka i Fontainebleau var magisk som vanlig, det ble 7 hele dager på rad med buldring. Formen / energinvået var stigende under uka som gikk. Godt å kjenne, det er jo tross alt ute buldring som man trener for. Vi dro heldigvis uka før påske, ihvertfall ikke helt klatreverket på alle feltene :)


Magnus & Mikke på Rataplat, Bengt C gikk den seff :)


Camilla & Andreas på La Science Friction

Mikro på Déraper sur la Tête de Chien


Erik & meg på vårt nye prosjekt, Contrôle Technique

Det eneste som ble gått av meg var lette problemer også fikk jeg meg endel nye prosjekter. Nå får jeg håpe ryggen kan bli litt greiere å ha med å gjøre, pluss at jeg etter 1mnd hvile får igjen energien til å ta i.

Takk for en FET uke gutta (og Camilla som var hos oss i 2 dager)!!

Ingen kommentarer: