torsdag, juli 16, 2009

Tropisk økt på Verket

Fikk meg en to timers økt på Verket idag siden gutta skulle telle varene sine, jeg var heldig der :) Lagde noen nye buldre i bratta som vanlig, tapet to nye gule. Prøver å fokusere på fingerstyrke og stå igjen på fottak. Core muskulatur trening, en ganske bra økt selvom det var nesten 30 grader og 90% luftfuktighet... Det var digg å få seg to timer, ikke den vanlige 1 timers økta siden Verket har sommer kveld stengt.

Hjemme ble det korsrygg trening :) Det var veldig digg med kiropraktoren på mandag, lenge sida sist nå!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hei vegard! hva er første utendørsprosjekt når ryggen begynner å bedres? har du noen 7A eller 7B prosjekter før du gyver løs på PROSJEKT 7C? stå på!

Progressiv buldrer sa...

Tror Grevling er prosjekt numero uno! Solid 7B, perfekt for Vegard. Og til høyre for den går "problem 15", en 7A, prøvd den? Savner oppdatering over utendørs progresjon, har lest bloggen en stund, men har ingen anelse om hvor i landet du ligger med tanke på 7C-en.

Anonym sa...

Grevling er 7B+ eller en "Solid 7B" ja. Tror Vegard kan gå den på noen uker med fokus

~ Vegard ~ sa...

det blir ikke mange prosjektene her i Oslo akkurat nå etter at den nyankomne Ville har sett verden :) Men jeg har lyst til å prøve Grevling, men det er uansett mine deilige 2mnd'er i Font til høsten som gjelder. Der er det mange prosjekter. Men jeg skal nå få med meg Timo ut utover høsten! For litt børsting og trening. Etter Font skal vi legge oss i hemmelig trening på Solstad gård. Kom gjerne med prosjekter til meg :)