mandag, juli 20, 2009

Buldre økt

Idag fikk jeg 2timer med buldring til rådighet, jeg var borte i 3t.. Det var sykt mange kjentfolk der idag!! Traverserte litt som oppvarming, gikk opp i 20 grader'n for noen lette oppvarmingsbuldre, fortsatte i 45 grader'n som vanlig :) Fokus på å stå igjen i bevegelsene. Jeg er ikke veldig sterk i den brattheten, men kjenner at fingerstyrken hjelper på for hver økt jeg er der. Det har jo blitt endel hvile også, Timo og Ville er mine hvile guruer etter at Mikke har tatt klatrefri / hvilefri en god stund nå.

Hjemme ble det korsrygg trening og spikermatte!!

8 kommentarer:

erik sa...

har du spikermatte eller plastikkmatte?

Wigar'n sa...

Kul att se dig igen Macro. Gjorde några problem signerade VE idag. Kan detta måhända vara min herre i allra högsta person? "Tropical" var fin och med passande namn... Var det tänkt en hög heelhook vänster i början eller är det kortmansfusk? Hoppas på fler möten innan de många, obligatoriska och oslagbara i Font!

~ Vegard ~ sa...

plastikk spikere Erik :) Skarpe som bare faen!!

Takk i like måte Wigar'n!! Jepp det er beta'n jeg gikk den med :) Bruker heel til andre flyttet! Det er seff meg, all VE is me my friend :)

Uansett, i Font så sees vi om ikke annet. Men vi må trene litt sammen før det også!

erik sa...

hvor mange push-ups klarer du?

~ Vegard ~ sa...

jeg eller Wigar'n?

erik sa...

begge

Anonym sa...

96

Mehmet

~ Vegard ~ sa...

Jeg aner ikke, har aldri testa det ut! kanskje teste det i morra :)