onsdag, juli 22, 2009

Buldre økt på Verket, nok en gang :)

Litt travers til oppvarming, etterfulgt av en times tid i 45 grader'n. Kjenner at kroppen (ryggen) egentlig har godt av en dag på og en dag av, men nå er jeg på tredje dagen på.. Så dvs at ryggen min stivner ganske så mye, men hvile i morra :) Kjører på med så små tak jeg kan i bratta, prøver å stå igjen så godt jeg hæler. En ganske dårlig økt, men deilig å få litt bevegelse i kroppen. I morra er mr Fontainebleau (min Ville) 3 uker, så da er det tilbake til jobb igjen.. Men nå er det kun ca 2 mnd'er igjen til vi skal kose oss med masse digg mat, vin og deilig buldring!! Kjøre på med fingerstyrke og core trening nå!!

Kristin er også igang allerede, var i klatreveggen igår, kun nesten tre uker etter at Ville kom ut!

Avslutta med L øvelsen i Rock ring takene, tung øvelse, men den er over iløpet av ett minutt :)

Kikka litt på konstruksjonene på Verket, fått meg endel tips til buldreveggen.

Hjemme ble det korsrygg trening og spikermatte.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hatt-Erik!
Filmer å se, ref. samtale verket:

– Låt den rätte komma in
– Donnie Darko
– Gummo

Wes Anderson:
– Royal Tennebaums
– Life Aquatic with Steeve Zazou
– The Darjeeling Illimited

erik sa...

hei Endre N.
Jeg skal se de!
takk for tips

Anonym sa...

yes, jeg klarte forresten 14 pushups! Håpa på over 15, men er fornøyd.

Erik

erik sa...

hehe hvem rakker er det som skriver under med mitt navn?
Jeg klarer 13 push-ups ikke 14.

Jakob sa...

Apropå spikmatta, har du testat den gamla klassiska kombinationen: Spikmatta, trance musik, LSD och en liten sniff av lustgas? Det blir en jævla resa!

~ Vegard ~ sa...

nope ikke testa den miksen :)

Anonym sa...

du er sjuk Jacob!
Hva med spikermatte, reagge, nidars favoritter og wasabi i armhulene, test det sier jeg bare!!

Ø

~ Vegard ~ sa...

hehehe :)

Wasabi under øyelokka!!

Jakob sa...

Øyvind, det dær ær faktiskt också en av de mer klassiska kombosarna. Problemet dær ligger i Nidars så kallade favoritter som ær jævligt dåliga grejer. De kan ge en svinigt stygg snetændning. Jag har hørt om folk som hoppat från hustak, tændt eld på sig sjælva, trott att dom ær en gris osv. Var førsiktig sæger jag bara...

Anonym sa...

hmmm det er derfor det er så vanskelig å stå opp dagen etter kanskje. Mener du nidars bør byttes ut med noe freiakvalitet, er litt redd for at det kan bli FOR bra...
Har du wasabin under øyelokka Vegard?!? Ikke rart du er stiv i ryggen!:)

Ø

~ Vegard ~ sa...

jeg veit, har hatt en anelse om at det kan være problemet!!