tirsdag, juli 28, 2009

To buldre økter på rad

Før økta igår så ble det en tur til Kiropraktoren, den gode gamle typen som knekker og brekker, ganske så digg!! Men blir alltid litt slapp etter en sånn økt, men prøvde å ta meg en liten økt. Der var super strong Rod og Michele og tusen andre. Vilt masse folk og varmt som i helvete. Jeg hadde en skikkelig bra oppvarming, fortsatte i 45 grader'n og fikk en smell i tryne :) Det var hardt igår.. Mikke og jeg lagde endel fingertunge buldre, samme fokus, stå igjen på små tak i henget, bli fingersterk, vrikke & vri, vektløshet... Masse ting som jeg stinker på! Ble en veldig lang økt, slik alle økter som er halv dårlig. Avslutta med to ganger med L øvelsen, sykt slitsomt!! Blir nesten kvalmt sliten av den!

Idag ble det også en økt med Mikke mannen, etter en god travers oppvarming så hang jeg meg på hvilemester'n. Vi fortsatte i 45 grader'n selvom begge to var sykt sårfingra etter buldreøkta dagen før. Lagde noen nye fine fingertunge buldre, gikk ingen, men hang på bittesmå tak og tok i alt jeg makta!! Bra økt!! Men sykt sliten i mage, korsrygg, skikkelig sårfingra, pluss starten på et par flappers, med andre ord god økt :) Hjemme ble det litt mere core trening og spikermatta :)

Nå kommer Ville og Kristin hjem :) Jiiiippi!!

Ingen kommentarer: