onsdag, juli 01, 2009

Super kjapp Verket økt

På mandag ble jeg utsatt for Dry needling av Stian, det var sykt rart! Musklene i ryggen rykka til rett som det var, til slutt var nåla bøyd. Jeg ble utrolig støl og sår i muskulaturen etterpå, følte det slapp ganske godt der og da :)

Nå har jeg fått trent endel korsrygg, har en mye bedre kontakt med hoftene og korsryggen. Merker fortere når jeg faller ut der bak og får justert. Ryggen "jobber" på som Henrik kaller det :)

Igår ble det en vilt kjapp økt på Verket med Mikro, Rolf og Trond. Plutselig stod til og med Mikke der, solbrun og surfete! Kult! Jeg var sikker på at det stengte 22 igår, men neida det stengte kl 21. Siden jeg kom kl 20 så måtte jeg bare hive meg rundt å kaste meg på veggen. Jeg ble faktisk ganske så sliten, men fikk ikke hivi ut all energien av kroppen. Prøver å stå på halvgode fottak hvor jeg fokusrer på å stå igjen etter at jeg gjør et move, ikke miste fot. Ute møtte vi mr 7B'engt, han hadde persa med 251 meter på driving range'n, seff ble ingen overrasket av det, han er jo tross alt en maskin!

Idag blir det en tur til Solstad gård, måle kjøkken og buldrerom :) FETT!! Så blir det kontraktsskriving og venting på morgendagens underverk!!

Ingen kommentarer: