lørdag, november 01, 2008

Julebord / sesong avsluttning med trener'n!

JA da var tida kommet for evaluering og overekkelser. Trener'n var invitert til middag hos lærlingen sin, da med følge seff. Camilla, Øyvind, Kristin og jeg satt stivpynta (neida) og fine (som alltid).

Menyen for anledningen:

Grillet kamskjell med Sauce Viergé
-----------------------------------
Kveite med Fenikel confit, grønn ertepuré,
syrlige rødbet karse og eple buerré blanc
-----------------------------------
Créme brûlé med syltet komquat, blod appelsing sorbet
og skogsbær coulis

Håper maten falt i smak, det er ihvertfall drit kult å lage litt digg mat :)

I forbindelse med festivasen så ble vi enige om å fortsette det gode samarbeidet, sette nye planer og mål!


Her har jeg vært så heldig å få en premie og overekkelse av en kjempefin diplom for: "Generell nivå høyning".

Dette til tross for at l'Ange Naîf ikke ble gått! Men det generelle målet ble absolutt nådd, jeg er blitt generelt sterkere!

Nå blir det kanskje Bleau tur sammen med coach den 7. til 11.november! Men vi får se om vi får fri fra jobb først :)

Takk for et super godt samarbeid så langt Villesen!!

4 kommentarer:

Helle sa...

Gratulerer med gjennomført eksamen, er stolt av deg lille bror :)

Øyvind sa...

Takk for en fin avsluttnings middag og et flott samarbeid:)

Apropos middagen, både Camilla og jeg var enige om at den var helt fantastisk, KUNST rett og slett!!:)

Tror vi må vurdere sterkt det å åpne en cafe eller noe!:)

~ Vegard ~ sa...

Jepp, jeg vurderer hver dag!!
Tenk kombinert buldre butikk og kafé i Bleau området!!

~ Vegard ~ sa...

Takk store søster :)