tirsdag, oktober 28, 2008

Trist, laber og demotiverende buldre økt

For tida er jeg skikkelig giRa, men jeg har ikke noe overskudd til treninga i det hele tatt! Sitter å tripper for å komme meg avgårde til Verket, men når jeg er der sitter jeg bare å surrer på madrassen å tenker på hvor hardt alt er, hvor varm jeg er pga forkjølelse, så mye folk det er, hvor vondt jeg har i finger'n etc.. Veldig mange dårlige negative tanker, hvorfor har jeg det for tida? Og hvorfor, etter 3 deilige uker i Font, føler jeg at all energien er borte! Spiser muligens litt dårlig om dagen, får i meg litt lite mat rett og slett.

Men nå må jeg snu den vonde trenden, jeg trenger noen faste å buldre med. Noen med samme ønske om å komme seg litt oppover :)

Nå får finger være finger, nå skal jeg alltid ha ett opplegg før jeg reiser på trening, følge det som om det er Norges Lover!

Gi meg litt EnerGi, en giRa kropp trenger det JaWaka!! Jeg trenger det nå slik at jeg ikke blir altfor demotivert.


Timo og Jo på Franchard Point de Vue

Ingen kommentarer: