søndag, oktober 05, 2008

En deilig dag på Isatis

Idag var Colin (bursdags guten), Timo, Kristin og jeg på nedre del av Isatis. Jeg hadde veldig lyst til å gå en super det uttoppings sloper bulder, Deraper sur la Tet de Chien 7B. Etter at vi hadde varmet opp på en fin 6A og en sit-ned 6B travet vi bort. Dette var Colin's første 6B, Grattis! Etter noen forsøk på bulder'n min var jeg sliten, men plutselig kom Jo og en kompis av ham ut av skogen, de skulle opp til Hautes Plaines igjen, de ble med på bulder'n her. Fett! De varmet litt opp og startet å støte. Da fikk plutselig jeg ny energi og kom nesten helt opp. To forsøk senere stod jeg på toppen! Kult! Jo kom kjapt etter. Man trenger virkelig støte kompiser!
Jo's kompis
Jo rett før han går den.

Endelig klarer jeg å komme meg over, JIIIPPII!

Deretter ble vi med opp på Hautes Plaines for litt teknikk trening igjen.
Her tester jeg en skikkelig fin 7B travers, fantastisk stein og du fantastisk prosjekt. 12m lang.. Skitt for en teknikk!

Kristin i slaget på 6B traversen, fet stein! Travers er noe helt annet når du kommer opp hit.

bursdags gutten Colin på en skikkelig fin 6B travers !

3 kommentarer:

Øyvind sa...

Godt å se dere er back in buoseness!!

kos dere de siste dagene, ses snart!

Øyvind sa...

oisann... buiseness var det jeg prøvde å skrive:)

~ Vegard ~ sa...

Vi er tilbake, men med noen skavanker.. Lysken er litt ugrei, men funker ok :) Kult, jeg er så sykt giRa!
See ya snart herr trener!