mandag, oktober 27, 2008

Tilbake i samme tralten.. :)

Nå har jeg faktisk ikke oppdatert denne blogg'en på en stund. Å blogge er nesten som å trene, jo mer du blogger jo viktigere er det å få seg den daglige dosen med blogging :) Hvis man hviler i 14 dager, så er det hardt å starte på'n igjen.. Men nå er jeg her igjen da!

Etter at examen IKKE ble gått i Bleau så er det jo bare å kjøre på igjen hvis examen noen gang skal toppes ut!!

Jeg savner Bleau veldig, nå driver jeg storstilt propaganda på å flytte dit, men jeg har ikke kommet særlig langt enda. Vi har kommet til at vi skal prøve oss på 6mnd i skogen :) Men jeg kommer jo seff til å fortsette propagandaen!

Siden vi kom hjem fra tur så har vi vært å buldra på Vesterøya i dusk regn og Moss med fuktige tak og tilhørende bilkjøring.


Rolf på en fin 6B+ ved Trolldalen parkering


Her er jeg på en fin 7A på Sykehusveggen (Photo:Bård Lie Henriksen)


Her koser gutta seg under Sykehus veggen :)

Nå er det bare å henge seg på hangboardet, tror faktisk jeg skal henge opp et her hjemme også :)

Trener strikk, mage og korsrygg ca 3 ganger i uka nå. Skal vente litt med hangboardet kanskje, siden jeg har en rift i ringbåndet. Jeg får bare teipe som om den er brekt, "gipse" den og kjøre på. Lyske strekken kjennes veldig på innendørs buldring, mye mere enn når jeg buldret i Bleau. Nå er det bare å kjøre på fram til Sør Afrika neste August, ett år med trening gjør kanskje susen.

Idag har jeg hatt treningsfri og vært hjemme med syk Timo, feber og barnehage går hånd i hånd! Trente strikk, mage og korsrygg.

Ingen kommentarer: