fredag, oktober 10, 2008

Finger'n popp'et

Da var eventyret med prosjektet over for en liten stund, finger'n popp'et på l'Ange Naif. Jeg hadde et fantastisk første forsøk hvor jeg hang igjen et lite milli sekund! Skitt så nære! Så neste forsøk skulle jeg dra til noe helt vilt, akkurat når jeg skulle lette hører både Kristin og jeg du pop fra finger'n! Jeg testet en gang til siden smerten ikke føltes så ille, men med en gang jeg drar på ring finger'n så kjenner jeg det. Før dette hadde jeg hatt en fantastisk oppvarming, med en 6C+ og en 7A.. Skulle bare legge marengsen på kaka, men den gang ei.

Så nå er det bare å lære seg å teipe finger'n og trene hardt framover!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Er det ikke bare å ta et hint, da, gamle mann ;-)

Shit ass, nå har du hatt din del med skader. Det er for jævlig. Tipper du hadde en bra tur fordet!

Jokkesen

Anonym sa...

Fader Gamle mann.

Nå synger kroppen din på siste værset.Skulder,lyskestrekk(som jeg trodde kun dårlige dansere fikk..)og ringbånd som ryker.

Du er jo blitt buldringens Steffen Iversen jo!

Da skal jeg være fornøyd med å være Strandli esse...

HA HA.

Jokken,har du sjekka opp hun mørke unge elle?

Mikke

~ Vegard ~ sa...

he he he!!

Ja jeg har begynt tanke prosessen.. men skitt au, jeg skal da fortsette detta til siste pust!!

Har jeg blitt Ivers nå da.. Ikke bra, har ikke helt sansen for ham heller.. Gamst eller Ivers er jo ett fett!!

Hvem er hun lille unge mørke da Jokkesen?

Faen det er noe skikkelig dritt å reise fra Font!!!

See ya soon gutter, dere får hjelpe meg oppover!!

Anonym sa...

Nei. Gjedda i sivet...

;-)

Anonym sa...

Den siste var forresten min :-D

Jokkesen