søndag, oktober 05, 2008

Litt vått, da drar vi seff på 95.2

Dagen startet med en litt sår lysk, fargen har visst kommet til overflaten etter 6 dager.. Vilt at det kan ta så lang tid.
Fine farger (ser faktisk ut som 7A er skrivi på låret), men det og litt regn gjør vel ikke noe, vi er jo tross alt i Font!

Så da bestemte vi (Kristin, Timo, Colin og jeg) oss for 95.2.

Kristin danser på steinen!

Colin på den samme fine rød bulder'n som Kristin

Timo i kjent positur ved steinene

Her er jeg bare en hårsbredde fra å henge igjen på toppen av l'ange naif.. Bare et tids spm når jeg henger igjen :)

Nytt fett prosjekt, alt er kult her i Font! Bare 5 dager til vi reiser.. Skitt, altfor liten tid.

Basta 7C sit start

4 kommentarer:

marianne sa...

Hvor ligger Basta?

~ Vegard ~ sa...

yo! På Rocher d'Avon. Fett! Veldig teknisk dyno på slutten. Skulle gjerne vært noen cm kortere og lettere :)

Øyvind sa...

KOM IGJEN VEGARD!!! Ange naif er din! A muerte,eksamen kan bestås! Coatch og Camilla sender dere gravitasjonsopphevende tanker:)

Får Kristin støta litt og el?

~ Vegard ~ sa...

å idag var jeg på toppen.. Henger igjen neste gang håper jeg. Nærmere og nærmere... Kristin skal støte i morra :) Altfor liten tid her! See ya snart, da må vi bestille tur!