onsdag, november 12, 2008

Da var 3'dje turen til Bleau i 2008 over.

Aha! Salut Fontainebleau & Takk for FET tur gutta!!

En litt røkt leilighet.

Det var en lærerik tur til Bleau denne gangen, dro ned med trener'n Villesen og møtte de super tekniske rumpevrikker'ne Mikke og Trond.

Vi startet med Cul de Chien og Mont Pivot i strålende solskinn på lørdag, FANTASTISK!På søndagen dro vi til Cuvier Rempart, litt morra dugg og vått, men supre og deilig forhold etterhvert. Mandag ble forbeholdt Maunoury blant sykt fete buldre, etter en litt heftig røyk utvikling i Gîte'n. Siste dag kom vi "hjem", til Buthiers! Mitt yndligsfelt, fantastiske store og mektige steiner, det var dessverre ganske fuktig og jeg var tom for batteri i kamera!

Mikke på Cul de Chien



Meg på Cul de Chien

Villesen på Belle Guelle, Mont Pivot.

Vi buldret stort sett på ting jeg syns er super vanskelig, litt tunge tekniske buldre, som alltid i Fontainebleau. Villesen kikka litt på korsrygg muskulaturen min og konstanterte at de var sykt lite utvikla. Jeg har en bitteliten muskel på venstre sida, men absolutt ingen på høyre side. Jeg MÅ trene korsrygg, prøve å komme i kontakt med muskulaturen slik at jeg kan stive av. Stort sett så var det samme regla på hver bulder vi testa, jeg står feil, klarer ikke stive av, faller ned på pad'en.. Skitt as!! TRENE, TRENE og TRENE! Tydligvis har kroppen lært seg å stive av på andre måter etter at jeg opererte ryggen, litt usikker på hvilke muskler jeg bruker men tror jeg stort sett bruker buk muskulaturen. Men nå er det 'back to scratch' og nesten starte å klartre på nytt.

Trond på en fet egg!

Mikke på samme fete egg!

Jeg på en prow!

Villesen på Formis Rouge

Her er enda noen flere bilder av yndlings skogen, og det's fantastiske steiner.

Villesen går Oasis

Trond på Oasis

Villesen på den perfekte egg.



Mikke på Nemesis

Gleder meg allerede til neste gang Bleau!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Faen, ikke en liten tur på Ange naif? Men bevares, kanonbuldere dere har vært på. Prøvde dere Panchras på Mont Pivot?

~ Vegard ~ sa...

Nei ikke en liten tur en gang, finger'n min fikk juling nok selv uten bevegelsen som ødela ringbåndet mitt.. Øyvind fikk nesten gått Panchras med dårlig kne, ikke verst! Fett bulder! Alle bulder'ne i Bleau er fete :)