onsdag, november 05, 2008

Slapp, slapp, slapp!!

Men jeg er fortsatt giRa som bare det :) Prøvde å buldre litt idag, har ikke fått noe dreisen på plastikk eller granitt buldringa enda. Blir liksom ikke skikkelig giRa for tida, men nå skal jeg til Bleau igjen, da blir jeg kanskje super giRa her hjemme også :)

Buldra litt lett idag også, kjørte litt mage øvelser og når jeg kom hjem ble det en runde med strikk øvelser.

Torsdag igjen, deretter krysser jeg fingra for tørt vær i Bleau, VÆR så SNiLl!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er mye jeg ikke forstår her, Vegard. Først sier du at du er gira som bare det, så sier du at du blir liksom ikke gira? Jeg reagerer og på at du kjører strikkøvelser etter buldring? Hvorfor ikke omvendt? Savner og deltagelse fra Ville her, han skal jo tross alt få deg til å gå 7C, men her er vi bare vitne til at du har slappe økter på egenhånd som fører til skader i alle mulige kroppsdeler. Hva blir det neste? Nakkesleng? Røykebein? Klumpfot?

STÅ PÅ!

~ Vegard ~ sa...

Jeg veit, har et litt ambivalent forhold til giRa for tida skjønner du :)

Men ikveld er vi tilbake i Bleau igjen for en lang hælj, så det blir bra!

Villesen og jeg fant ut at samarbeidet har vært fint, trener'n har vært litt fraværende til tider, så derfor kjører vi igang med en treningsleir til Bleau.

Strikk kjøres etter buldring kun fordi det er praktisk, da kan jeg stå hjemme å henge mens jeg ser på tv og drar i strikken (hørtes litt ekkelt ut...)! ;)